maanantai 24. lokakuuta 2016

Elena Ferrante - The lost daughter

No nyt täytyy sanoa että kun olen täällä matkoilla ja en voi tarkistaa, mutta huolettaa että mulla on vain puolikas kirja. Tunnustan, tämän olen varmuuskopioinut internetistä itselleni joten en voi olla varma (huom lataaminen ei ole rikos, jakaminen on).

Oletan että tämän pitäisi olla kirja joka kertoi kidnapatuista lapsista, mutta ei tämä nyt puoleen väliin kuunneltuna siltä vaikuta. Oliskohan romantiikkaa sit? Linkkaamani arvostelun perusteella ei, no katsotaan mitä tästä tulee.

Lukija on hyvä, en saanut lentomatkalla (olen Kööpenhaminassa) selvää onko tämä lukija itse kirjailija.

Voisko joku muuten suositella mulle hyvää nykyproosaa jossa on ns. kaikkea? Vai onko se vaan NYT bestseller lista?


Pituus: 4h 57min? Voiko olla näin lyhyt?
Nopeus: 1.7x
Linkki: Arvostelu
Ennakkopisteet: 3/5

p.s. Fuck, kirjoitin otsikonkin väärin, siksi sivunimi on myös väärin.

Jälkitunnelmat

Eipä liiemmin tunnelmia. En oikein tajua mistä tässä oli kyse. Lienee paska kirja. Ei jatkoon.

English review: Shitty audiobook, no idea what this was really about.  

loppupisteet 2/7


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti