Otsikon capsit lainattu kirjan kannesta. Jälleen asiapitoinen kirja, tällä kertaa markkinoinnista.
Tämä kirja kertoo totuuden (tai ainakin tutkimustuloksia ja havaintoja) siitä mikä saa kuluttajan tekemään ostopäätöksiä. Erittäin mielenkiintoista asiaa vaikka et olisikaan markkinointialalla. Tämä sopii hyvin psykologiasta, nlp:stä ja ihan vain järkevästä kuluttaja käyttäytymisestä kiinnostuneille.
Kirja on hyvin luettu ja mielenkiintoista alusta loppuun. Ihan tuore kirja ei enää ole ja tässä mainitaan kin esimerkkinä sellaisia menneen talven lumia kuin Nokia. Pohdittavaa se antaa kuitenkin paljon.
nimim. Ostin taas krääsää.
Nopeus: 1.5x
Pituus: 7h 22min
Ennakkopisteet: 4/5
Linkki: Amazon
p.s. Samaa genreä olen kuunnellut jo aiemmin - en vaan nyt muista enää mitä ne oli. Ainakin Freakonomics tulee mieleen (Pitää pistää uudelleenkuunteluun).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti